Home • Garantie en klachten

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Heb je een bestelling ontvangen waarbij een artikel ontbreekt, wil je dit binnen 24 uur na ontvangst aan ons melden? Is het artikel beschadigd? Graag ontvangen we ook daarvan binnen 24 uur na ontvangst een email mét foto’s. 
Ook kan het voorkomen dat het artikel je tegenvalt, of er blijkt bijv een typfout in de naam. Ook dit horen we graag!

We zullen zo snel mogelijk contact opnemen om samen tot de beste oplossing te komen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lieveleukerd.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Review

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

 

 

 

Winkelen Contact